Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Já mám, kdo má? Hodiny

    Ve svižné základní hře se seznámíte s určováním času podle grafického znázornění hodin.
    Procvičíte si poznávání digitálního a analogového času.

    Naše cena s DPH:
    265 Kč DPH 21%
    Dostupnost:
    Skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Výrobce:
    Zodpovědná výuka
    Kód zboží:
    AH059
    EAN:
    8594206910253
    Zodpovědná výuka

    Popis produktu

    Hru využijí děti v předškolním vzdělávání a také v 1. a 2. ročníku.

    Pevnější zasouvací balení.

    Produkt obsahuje:

    • 2×23 hracích karet

      pravidla + nápady k dalšímu využití

     

    Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu. 

    Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. 

    Co se děti naučí:

    • číst analogový a digitální čas

    Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly.

    Základní pravidla:

     

    Všechny karty rozdejte mezi děti. Ty si je rozloží pohodlně před sebe. Nevadí, když je hráči navzájem vidí. Na každé kartě nahoře má hráč obrázek ručičkových hodin s časem (Já mám) a ve spodní části je pak čas slovem nebo digitálně (Kdo má?).

    Začíná ten, kdo dostal kartičku s úvodním textem „První karta“. Zeptá se: „Kdo má 15:30?“ jak je uve- deno ve spodní části karty. Na dotaz reaguje hráč, jehož ručičky na hodinách ukazují půl čtvrté, a položí otázku ze spodní části karty (v tomo případě: „Kdo má 0:45?”)

    Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu. 

    Aktivity pro jednoho hráče:

    • ze všech karet vytvoří řetěz (obrázek hodin a digitálně nebo textem zapsaný čas)
    • několik vylosovaných karet seřadí podle času od rána do večera
    • vybere několik karet a popíše svůj denní režim v tuto dobu
    • vymyslí slovní úlohu, jejímž výsledkem bude čas na kartě

     

    Aktivity pro skupinu:

    • Elektřina. Skupinu rozdělíme na poloviny a děti si sednou do dvou řad zády k sobě. V řadě se drží za ruce. Hrajeme s obrázkem v horní části karty. Učitel postupně ukazuje pouze prvním v řadě karty a říká digitální čas. Ukáže např. obrázek s hodinami, na kterých je tři čtvrtě na osm a říká: „19:30.” Pak kartu položí na stůl a vezme další. Ostatní hráči pečlivě poslouchají. Ve chvíli, kdy čas pojmenuje správně, musí hráč stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde až na konec řady a poslední se přihlásí, že k němu elektřina došla. Dojde ke stolu najít správnou kartu. Sedne si pak na začátek řady.

    • Bingo. Na stůl rozložíme 15 karet obrázkem nahoru. Hraje- me s analogovým časem. Každý dostane prázdnou kartu pro hru bingo (3×3), do které si opíše 9 různých časů dle vlastního výběru z karet rozložených na stole (zapíše však digitálně). Hrajeme s obrázky z horní části karet. Karty se otočí obrázky dolů a při- jde na řadu losování. Učitel obrázky nepojmenovává, ale ukazuje. Děti škrtají postupně příslušné digitální časy na svých kartách. Vítězí ten, kdo má první vyplněný sloupec, řadu nebo úhlopříčku.

    • Domečky. Hrajeme s obrázky hodin v horní části karty. Karty s konkrétními charakteristikami (např. s digitálními intervaly 14–17, 18–21...) rozmístíme po prostoru. Každý má jednu či více hracích karet a hledá jejich domeček podle analogového času na své kartě.

    • Cvičíme. Vybereme, podle kterého zadání z karty budeme hrát (text, digitální čas, analogový čas). Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhod- ně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají časy na svých kartách. Kdo má ranější čas, vzpaží, kdo pozdější, udělá dřep. Poté si karty vymění a pokračují v hledání někoho dalšího do dvojice.

    • Slovní úlohy. Děti rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane kartu a vymyslí slovní úlohu, jejímž výsledkem bude čas uvedený na kartě. Skupiny si navzájem slovní úlohy přečtou a vyřeší.

    • Větší bere. Vybereme, podle kterého zadání z karty budeme hrát (text, digitální čas, analogový čas). Karty rozdělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky. Kdo má pozdější denní dobu, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet. Pokud hrajeme s textem nebo analogovým časem, je potřeba si zvolit dopolední (00:00–12:00) či odpolední (12:00–24:00) interval.

    Doporučujeme dokoupit

    Ke zboží Já mám, kdo má? Hodiny doporučujeme dokoupit následující zboží:

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies.
    Odmítnout, využívat pouze technické cookies.

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?