Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Já mám, kdo má? Peníze 2

    Seznamte děti zábavným způsobem s hodnotami mincí.
    Děti si procvičí sčítání a odčítání do 100.

    Naše cena s DPH:
    265 Kč DPH 21%
    Dostupnost:
    Skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Výrobce:
    Zodpovědná výuka
    Kód zboží:
    AH702
    EAN:
    8594206910024
    Zodpovědná výuka

    Popis produktu

    K ruce budete mít nádherný přehled mincí a nápady na mnoho aktivit pro jednotlivce i skupinu.  Tento balíček karet využijete plnohodnotně doma, tak i ve školní lavici. 

    Hra je ideální zejména pro děti 2. ročníku v období, kdy se rozvíjí počítání do 100. Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva.Využijete ji však i v ostatních ročnících při opakování nebo upevňování učiva.Mladší děti se učí znát hodnotu a vzhled jednotlivých mincí.

    Pevnější zasouvací balení.

    Co se děti naučí:

      • orientovat na číselné ose do 100
      • sčítat a odčítat do 100 (písemně i zpaměti)
      • dopočítávát do 100
      • rozložit číslo na desítky a jednotky
      • porovnávat čísla do 100
      • zaokrouhlovat na desítky
      • poznat vzhled jednotlivých mincí
      • používat mince v hodnotě 1, 2, 5, 10, 20, 50
      • počítat s mincemi do 100 korun

    Aktivity pro jednoho hráče:

    Dítě si vybere  jednu kartu, do sešitu opíše obě čísla a splní následující úkoly: 

    • napíše počet desítek a jednotek
    • písemně sečte / odečte obě čísla 
    • napíše číslo předcházející a následující hodnotě mincí, a vytvoří tak číselnou řadu
    • zaokrouhlí obě čísla na desítky 
    • dopočítá, kolik chybí do 100 pro každé z čísel

    Dítě může také použít více karet a splnit následující úkoly: 

    • ze všech karet vytvoří řetěz (mince x číslo)
    • znázorní součet více karet pomocí papírových mincí a bankovek
    • sečte mince na příslušných kartách a zapíše výsledek

     Aktivity pro skupinu:

      • Desítky a jednotky: První hráč řekne podle své karty například: „Já mám 5 desítek a 3 jednotky. Kdo má 3 desítky a 5 jednotek?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 35.
      • Větší/menší: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 32. Kdo má číslo, které je o 9 větší než 80?“ Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 89.
      • Početní úkoly: Hráč podle své karty řekne například: „Já mám 72.” Navazujícího hráče vyzve příkladem, který sám vymyslí podle čísla ve spodní části karty. “Kdo má 54 + 7?“. Pokračuje hráč, který má na kartě hodnotu mincí 61. 
      • Hledám kartu: Vypíšeme si z karet všechna čísla, která hra obsahuje. Hráči reagují na pokyny zadavatele. Příklad zadání: „Hledám kartu, která má tuto hodnotu: 2 desetikoruny a 2 pětikoruny.“ Tedy hledá kartu, na které je celková hodnota mincí 30. Reaguje hráč, který má znázorněnou hodnotu 30 např. takto: 1 dvacetikoruna a 1 desetikoruna. 
      • Vyvolávaná: Jeden je hlasatel, který dává úkol, ostatní sledují na kartě součet mincí. Hlasatel vyzve hráče například takto: „Kdo má součet mincí mezi 50 a 55, udělá tři dřepy.“ Kdo má, provede činnost a stává se novým hlasatelem. Nastane-li situace, že by hlasatelů bylo více, buď hlasatel zúží možnosti, nebo vybere někoho dalšího. 
      • Od největšího: Vytvoříme skupiny po pěti nebo více hráčích. Každý má svou kartu. Hráči se seřadí vedle sebe podle hodnoty mincí na svých kartách – od nejvyšší po nejnižší hodnotu. 
      • Pohyblivé řady: Dvě řady hráčů stojí proti sobě. Každý má svou kartu, jejíž hodnotu zná. Hráči proti sobě si navzájem ukáží své karty. Spočítají hodnotu protivníka a porovnají s hodnotou na své kartě. Kdo má vyšší číslo, vyskočí, kdo má nižší číslo, provede dřep. Poté se řady o jedno místo posunou a přebývající hráč přejde na začátek řady. 
      • Větší bere: Karty rozdělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky a sečtou hodnotu mincí. Kdo má větší obnos, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet. 
      • Cvičíme: Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhodně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají své karty, kdo má vyšší hodnotu, vzpaží, kdo nižší, udělá dřep. Poté si karty vymění a pokračují v hledání někoho dalšího do dvojice. 
      • Domečky: Karty s konkrétními charakteristikami, například rozmezí po 10 (10–20, 20–30, ...), rozmístíme do prostoru. Každý má jednu (či více) hrací kartu a hledá její domeček podle součtu mincí. 

    Doporučujeme dokoupit

    Ke zboží Já mám, kdo má? Peníze 2 doporučujeme dokoupit následující zboží:

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies.
    Odmítnout, využívat pouze technické cookies.

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?